سید جعفر رسولی با اشاره به اینکه کشت دوم را به کشاورزان توصیه نمیکنیم، افزود: اولویت ما کشت اول برنج است و آبکشت دوم را به کشاورزان تضمین نمیکنیم. فرماندار ویژه آمل بابیان اینکه اواخر تیرماه و یا اوایل مرداد فصل برداشت برنج کشاورزان است، افزود: کشاورزان اقدام به کشت دوم نکنند که سهمیه آبی به این عزیزان تعلق نمیگیرد. رسولی با اشاره به اینکه در سال جاری متوسط آب رودخانه هراز ۲۵ مترمکعب بود، گفت: امسال با توجه به اینکه مدیریت بحران آب زراعی را داشتیم بارش باران زیادی را در لاریجان شاهد بودیم که کشاورزان با کمترین مشکل برخوردار بودند.
برنج پویا...
ما را در سایت برنج پویا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 24 تاريخ: سه شنبه 2 مرداد 1397 ساعت: 22:15