ذخایر برنج باید وارد بازار شود
رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران گفت: باید برنج موجود در گمرکات به اندازه کافی عرضه شود در این صورت قیمت ها قاعدتا متعادل خواهد شد.
وی اضافه کرد: به نظر بنده افزایش قیمت برنج یک تنش و حباب است که باید جلوی آن گرفته شود و حباب ایجاد شده از بین برود.
آقا طاهر با بیان اینکه کمبودی وجود ندارد، گفت: آمار گمرک کاملا مشخص است اما اینکه چه مقدار از ذخایر به بازار عرضه شده و چه مقدار موجود است، این اختلافات آماری است که باید به آن رسیدگی شود اگر کافی است، که مانع واردات آن شوند و اگر کم است اجازه ورود دهند؛ این ها مواردی است که باید بررسی و به آن رسیدگی شود؛ اول آذرماه اعلام شد که ثبت سفارش انجام شود، مجددا در چهارم آذرماه اعلام شد که ثبت سفارش انجام نگیرد؛ بهتر این بود که قبل از اول آذر تمام جوانب بررسی و براساس آن تصمیم گیری می شد که این تناقض تصمیم گیری، باعث تنش در بازار نشود.
برنج پویا...
ما را در سایت برنج پویا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 17 تاريخ: چهارشنبه 29 آذر 1396 ساعت: 6:53